Nieuw: Operator Console

Het Operator Console is een waardevol realtime telefonie-dashboard dat u het volgende biedt:

 
1. Realtime gespreksverkeer (huidige gesprekken)
2. Actuele toestelstatus:  idle   ringing   busy 
3. OnScreen aannemen, doorverbinden, call pickup
4. Geavanceerde wachtrij-acties (o.a. meeluisteren, influisteren. inbreken)
5. Realtime wachtrij-statistieken

 
De Operator Panel is speciaal ontwikkeld voor receptionisten, supervisors en callcenter trainers en biedt realtime informatie, statistieken en extra telefoniemogelijkheden. Zo zie je gemakkelijk en centraal wat er binnen het bedrijf gebeurt.
De Operator Panel maakt deel uit van het Unified Communications Panel.

Gelijk aan de slag!

Met onze handleiding heeft u de Operator Console zo onder de knie.

Ontvang een offerte binnen 1 dag!
  • Kies uw eigen maatwerk-oplossing
  • Callvoip specialistenteam assisteert u!
  • Modern, schaalbaar, gebruiksgemak
  • Bel ons en ervaar het vandaag nog!

Voordelen Operator Console

  • Eenvoud: Het Operator Console biedt een uitgebreide receptiemodule. U ziet overzichtelijk wie er belt en u kunt eenvoudig gesprekken doorverbinden naar collega’s of naar uzelf toetrekken.
  • Trainingsmogelijkheden: Geen gekke constructies meer met twee headsets aangesloten op één toestel. Vanaf nu kunt u uw collega’s gemakkelijk trainen. U luistert mee (listen in) met een gesprek, fluistert (whisper in) uw collega wat in of neemt het hele gesprek over (barge in).
  • Statistieken: Bekijk hoe lang de beller in de wacht staat en wat per gebruiker de gemiddelde gespreksduur is. Deze statistieken kunt u gebruiken als basis voor het verbeteren/professionaliseren van uw inkomende telefonie














Wat zijn de kosten?

De maandelijkse abonnementskosten per gebruiker zijn €25,- excl. BTW.

Wat kunt u precies met deze uitbreiding?

De Operator Console geeft receptionisten, supervisors, callcenter-trainers, etc. een duidelijk overzicht wat er gebeurt in de organisatie.

Ideaal voor:

  • 1) Receptionisten: zie in één oogopslag of collega’s beschikbaar zijn; klik en neem aan, verbind door, zet in de wacht of trek een gesprek naar je toe. Hou overzicht.
  • 2) Supervisor: zie in één oogopslag uw wachtrijen: key statistics (wachtenden, gem. wachttijd, ingelogde agenten). Klik door naar details per wachtrij (welke bellers wachten, worden geholpen)
  • 3) Trainer: geavanceerde training voor inbound callcenter. Luister mee met gesprekken, fluister uw collega iets toe of breek op het gesprek in (listen-in, whisper-in, barge-in).

Elke gebruiker maakt zelf één of meer aanpasbare dashboards in het Operator Console.
Bouw uw dashboard met de 3 widgets:

Uw dashboards bieden u realtime inzicht in wat er op telefonievlak gebeurt. Bovendien heeft u alle mogelijkheden om acties te ondernemen.
Zo kunt u gesprekken aannemen, doorverbinden (met/zonder ruggespraak), in de wacht zetten en naar u toe trekken.
Voor meer informatie klik hier voor de handleiding.



Gratis advies op maat voor uw zakelijke situatie

CallvoipTelefonie is meer dan alleen besparen. Dankzij de uitgebreide online telefooncentrale bent u voortaan nóg beter bereikbaar. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Vraag een gratis offerte aan of laat u adviseren in een vrijblijvend persoonlijk adviesgesprek.

Overtuigd van de mogelijkheden?

  • Forse kostenbesparing
  • Optimale gesprekskwaliteit
  • Modernste online telefooncentrale
  • Alle diensten zijn maandelijks op te zeggen

Ontvang een offerte binnen 1 dag