Callvoip Hosted VoIP

Hosted VoIP biedt veel voordelen. Flexibiliteit, heldere geluidskwaliteit, schaalbaarheid en integratie met software zijn er nog maar een paar.

Callvoip gaat verder. Met Callvoip profiteer je van een ongeëvenaard gebruiksgemak. En minstens zo belangrijk, we beschikken over een schat aan ervaring en slimme tips om de bereikbaarheid van onze klanten te optimaliseren.

We staan voor je klaar!
Ook klant worden?
Callvoip  Hosted VoIP

Bepaal je bereikbaarheid via drag and drop

Een belangrijke basis bij ons is het belplan, hiermee bepaal je hoe en wanneer je bereikbaar bent. Dit belplan is zo ontwikkeld dat iedereen dit zelf eenvoudig kan samenstellen. Uiteraard staan we voor je klaar voor handige tips en ondersteuning.

Met een simpele drag and drop kunnen alle bouwstenen in het belplan worden gesleept. Je zult versteld staan van de vele mogelijkheden en toch de eenvoud waarmee een eigen belplan kan worden gebouwd.

Benieuwd? Bouw zelf in onze live demo.
Bepaal je bereikbaarheid via drag and drop

Upgrade je smartphone naar IP toestel

Ontwikkelingen gaan snel en bereikbaarheid is vaak niet meer beperkt tot vaste toestellen. Met Callvoip bepaal je zèlf hoe je bereikbaar bent: op het vaste toestel, op de smartphone of op beide. Dit kan eenvoudig via onze app Qaller, of Vamos (volledige vast- en mobiele integratie).

Offerte aanvragen
Upgrade je smartphone naar IP toestel

Veelgestelde vragen over VoIP

Callvoip zorgt ervoor dat je bereikbaar bent zoals jij dat wilt. We maken hiervoor gebruik van onze Hosted VoIP oplossing. Maar wat is dat eigenlijk? En hoe betrouwbaar is het?

Hoe werkt VoIP?

VoIP (Voice over Internet Protocol) staat voor bellen over internet. Waar voorheen ISDN lijnen werden gebruikt, wordt nu een klein gedeelte van de internetverbinding gebruikt voor spraak. Per gesprek wordt ca. 100Kb aan data gebruikt. Een eenvoudige 20 / 2 DSL verbinding is al geschikt voor zo’n 8 - 10 gelijktijdige gesprekken.

Is VoIP betrouwbaar?

Geen internet, geen telefonie? Dat is gelukkig niet het geval, ook zonder internetverbinding kan via de Callvoip hosted centrale worden doorgeschakeld naar een ander (mobiel) nummer. Veel bedrijven kiezen voor een tweede internetverbinding, dat biedt nog meer zekerheid.

Wat heb ik nodig?

De basis voor VoIP is internet, een internetverbinding is dan ook essentieel. Om bereikbaar te zijn is een telefoonnummer van belang, dit kan een nieuw maar ook een bestaand nummer zijn. Verder kan gekozen worden uit diverse VoIP apparatuur, hierin adviseren we je graag.

Is mijn apparatuur nog geschikt?

Standaard inventariseren we welke apparatuur aanwezig is, en of deze nog geschikt en veilig is. Waar mogelijk maken we gebruik van bestaande apparatuur.
Zelfs voor een bestaande telefooncentrale op locatie bieden we een oplossing. Met behulp van een SIP trunk kan een centrale met bijbehorende toestellen blijven behouden.

Welk internet is geschikt?

Praktisch iedere internetverbinding is geschikt. Dit kan zowel dsl, glasvezel of via de kabel. Wij gaan graag voor je aan de slag voor de beste internetverbinding.
Bij een snelle internetverbinding hoort geschikte apparatuur, wij beschikken over ruime kennis voor een goed advies.

Biedt VoIP voldoende functies?

Bij Callvoip hoef je geen enkele functionaliteit te missen. Zo zijn zaken als doorverbinden, beschikbaarheidsindicatie op het toestel, voicemail etc. allemaal standaard inbegrepen. Maar ook slimme koppelingen met software en vast mobiel integratie zijn mogelijk.
Bij Callvoip staan de ontwikkelingen nooit stil, zo zullen we binnenkort browser based bellen introduceren.

Bereikbaar met de technologie van Callvoip

Wat kost bellen met Callvoip?

Iedere klant is anders en dat betekent dus ook dat geen telefooncentrale gelijk is.
Benieuwd wat de kosten zijn voor uw situatie? Bel met 050 820 0000 of bereken het via onze calculator.
Maandelijkse kosten
Basis Abonnement €7.5
Telefoonnummer (1x) €2
Toestelaccount (1x) €4
Prijzen zijn excl. BTW

Zelfstandigen

De maandelijkse kosten bij Callvoip beginnen bij 13,50 per maand. Hiervoor krijg je de beschikking over onze online centrale, 1 telefoonnumer en 1 gebruikersaccount voor Qaller of een toestel.

Oplossingen voor het ZZP
Maandelijkse kosten
Basis Abonnement €7.5
Telefoonnummer (10x) €20
Toestelaccount (10x) €40
Qaller (5x) €20
Keuzemenu (1x) €4
Prijzen zijn excl. BTW

MKB

10 medewerkers met allemaal een eigen telefoonnummer en toestel. 5 medewerkers moeten ook mobiel kunnen uitbellen met het zakelijke nummer. Verder is de wens om inkomend verkeer via een keuzemenu te begeleiden naar de juiste medewerker.

Oplossingen voor het MKB
Maandelijkse kosten
Basis Trunk €10
Telefoonnummer €2
Extra kanalen (6x) €15
Prijzen zijn excl. BTW

Eigen telefooncentrale

Beheer van eigen telefooncentrale via onze trunkoplossing met 10 gesprekskanalen. Allemaal bereikbaar onder één nummer.

Trunk-oplossingen