Waar kunnen we u mee helpen?

Placeholder image.

Telefooncentrale

Placeholder image.

Apparatuur

Apparatuurinstellingen Simmpl

CallvoipDSL

 

Meldingen:

14-05-18: update en afmelding 15.45 uur:
Het probleem is opgelost en alles zou weer goed moeten werken.
Ervaart u nog problemen, doet u dan uw telefoontoestel uit, wacht ca 30 seconden en doe uw telefoon weer aan.
Wacht tot uw registratie terug is en test.
Blijft u problemen houden, stuurt u ons dan een email met de details (naam, nummer, wat er gebeurt, wat u heeft gedaan).

14-05-18: update 13.15 uur:
De herstelwerkzaamheden zijn nog steeds in volle gang; dit is helaas een helaas is het lastig u een concrete einddatum aan te geven.

14-05-18: update 11.30 uur:
De oorzaak van het probleem is gevonden; er wordt hard gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

14-05-18: melding 08.30 uur
Gebruikers van de oude bedieningspagina’s SIPNL.NET kunnen op dit moment problemen ervaren met:
* ontvangen van inkomende gesprekken
* verminderde gesprekskwaliteit/ éénweg-audio
* (alleen vanaf ZIGGO:) inloggen op customer.sipnl.net

De registraties zijn goed en uitbellen is ook geen probleem.
Als u via de portal een doorschakeling doet naar mobiel, dan bestaat de kans dat u éénzijdige audio heeft.

Technici zijn op de hoogte en werken hard aan het vinden en oplossen van het probleem.
Wij houden u hier op de hoogte.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Storing melden

Eerste hulp bij problemen