Digitaal faxen

“Faxen? Dat is toch iets van vroeger?”

…hoor ik u zeggen. Nou, dat is niet zonder meer het geval. Veel bedrijven maken nog dagelijks gebruik van de fax: advocaten, rechtbanken, bewindvoerders, huisartsen, zorginstellingen, bedrijven met exportrelaties in het buitenland, …Kortom: faxverkeer is nog niet gestopt.

Verder lezen…

 

Nieuw! Uitbellen met de Qaller-app

Een aantal maanden geleden lanceerden wij de gratis smartphone app Qaller. Met Qaller kunt u de telefooncentrale bedienen, handig voor onderweg. De app is enorm populair en voorziet bij veel klanten in een behoefte.

Verder lezen…

 

Encrypted Calls (beveiligde gesprekken)

CallvoipTelefonie is erg trots om te melden dat wij als eerste provider in Nederland in staat zijn om versleutelde gesprekken (encrypted calls) te leveren! De gesprekken zijn beveiligd dankzij de technieken SRTP en TLS.

Verder lezen…

 

Wat zijn toch die spookbelletjes?

De laatste tijd horen wij van klanten dat zij gebeld worden door vreemde nummers.
Veelvoorkomende nummers zijn bijvoorbeeld 100 en 1000 en als u aanneemt hoort u helemaal niks.

Verder lezen…

 

Landelijke storing KPN

Sinds vanochtend is er een landelijke storing bij KPN. Dit heeft zowel invloed op telefonie, dsl verbindingen als op glasvezelverbindingen van KPN. Onze telefoniedienst functioneert wel goed. Indien u echter gebruik maakt van een internetbinding van KPN, kan dit ook van invloed zijn op onze telefonie.
Verder lezen…

 

Gigaset Maxwell-portfolio gecertificeerd voor Simmpl

De Simmpl telefooncentrale van CallvoipTelefonie heeft de Gigaset Maxwell Basic en Maxwell 3 IP-toestellen officieel gecertificeerd.
Verder lezen…

 

Nu gratis beschikbaar: Qaller App!

Met trots presenteren wij onze langverwachte nieuwe app: Qaller!
Met de Qaller app heeft u voortaan de telefooncentrale overal bij de hand en stelt u eenvoudig en snel doorschakelingen in.

Verder lezen…

 

Nieuwsbrief mei 2016 – Gespreksopname

Stel: u heeft net een telefoongesprek gehad en u wilt terugluisteren wat er allemaal besproken of afgesproken is. Hoe kunt u dit instellen?
Verder lezen…

 

Nieuwsbrief februari 2016 – Carnaval

De carnavalstijd breekt weer aan! Voor veel van onze klanten betekent dat: een wijziging in de bereikbaarheid. Geldt dat ook voor u? Hoe stelt u de wijzigingen dan op de telefooncentrale in?
Verder lezen…

 

Nieuwsbrief januari 2016 – CallPickup

De telefoon van een collega rinkelt en u wilt dit gesprek op uw toestel aannemen. Hoe kunt u dit gesprek aannemen?

Simmpl: bel *8 en neem elk gesprek aan!
Verder lezen…