Marieke Timmer

Elke dag een nieuwe uitdaging!
Vanuit een bedrijfskundige achtergrond structureer en bewaak ik de diverse bedrijfsprocessen en faciliteer ik mijn collega’s die in deze processen met klanten te maken hebben. Naast dit werk achter de schermen ben ik ook in de frontdesk dagelijks actief voor nieuwe en bestaande klanten. De kans is groot dat u mij spreekt als u contact legt met ons bedrijf!

Persoonlijke begeleiding zonder technisch gedoe
Ik voel mij goed bij een persoonlijke en betrokken communicatie: ik ken u graag persoonlijk, weet wat u belangrijk vindt, adviseer u en begeleid u naar het eindpunt. Ik reduceer technische taal tot begrijpelijke termen. Ik ben erg trots op ons fijne team: deskundig, flexibel en toegewijd en altijd strevend naar het overtreffen van uw verwachtingen. In ons team ben ik een proactieve organisator die het team probeert te binden en informeren.

En daarnaast:
Naast een actief en druk zakelijk leven ben ik ook buiten het bedrijf een bezige bij: geschiedenis, architectuur en reizen in binnen- en buitenland fascineren mij. Onze mooie stad Groningen staat voor mij op een voetstuk!

Marieke Timmer schreef

VoIP CTI: Koppelen dat het een lieve lust is

De telefoon gaat. U ziet het nummer, hoort de naam en in de eerste zinnen van het gesprek opent u uw CRM en navigeert naar de relatie. He nee, “wat was uw naam ook alweer? Met dubbel s?” en ja, u heeft het contact gevonden. Zo gaat het, en dit werkt prima. Toch..?... lees verder

Landelijke storing KPN

Sinds vanochtend is er een landelijke storing bij KPN. Dit heeft zowel invloed op telefonie, dsl verbindingen als op glasvezelverbindingen van KPN. Onze telefoniedienst functioneert wel goed. Indien u echter gebruik maakt van een internetbinding van KPN, kan dit ook van invloed... lees verder

Gigaset Maxwell-portfolio gecertificeerd voor Simmpl

De Simmpl telefooncentrale van CallvoipTelefonie heeft de Gigaset Maxwell Basic en Maxwell 3 IP-toestellen officieel gecertificeerd. Vanuit de Simmpl telefooncentrale kunt u een Maxwell toestel automatisch laten configureren met de unieke provisioning-oplossing voor de nieuwe... lees verder

Nieuwsbrief mei 2016 – Gespreksopname

Stel: u heeft net een telefoongesprek gehad en u wilt terugluisteren wat er allemaal besproken of afgesproken is. Hoe kunt u dit instellen? Simmpl! Met Gespreksopname! Met trots introduceren wij gespreksopname: een prachtige feature waarmee u alle gesprekken kunt opnemen... lees verder

Nieuwsbrief januari 2016 – CallPickup

De telefoon van een collega rinkelt en u wilt dit gesprek op uw toestel aannemen. Hoe kunt u dit gesprek aannemen? Simmpl: bel *8 en neem elk gesprek aan! Met trots introduceren wij Call Pickup: een prachtige feature waarmee u een binnenkomend gesprek op uw toestel kunt... lees verder