Kosten VoIP functionaliteiten

Heeft u een email ontvangen nadat u functionaliteiten heeft aangezet in de telefooncentrale? Dan vindt u hieronder de tarieven die in rekening worden gebracht.

Bent u voor 1 januari 2014 klant geworden? Dan gelden onderstaande tarieven. Bent u na 1 januari 2014 klant geworden? kijk dan op www.callvoiptelefonie.nl/tarieven.

Wat heeft u aangemaakt of aangezet?

  • Nummers
    Voor u als loyale klant is de prijs voor telefoonnummers gestaffeld.

    NB de prijsstaffel geldt voor nummers met hetzelfde netnummer.

    Kosten

    • 1 nummer: € 4,00 p/mnd
    • 2 / 3 nummers: € 3,25 p/mnd
    • 4 / 9 nummers: € 2,50 p/mnd
    • v.a. 10 nummers: € 2,00 p/mnd
  • Toestelaccount
    Indien u een toestelaccount heeft aangemaakt, dan worden de eenmalige en maandelijkse kosten automatisch in rekening gebracht.

    Hiernaast vindt u de eenmalige en maandelijkse kosten voor toestelaccounts.

    Kosten

    • € 1,00 p/mnd
    • € 5,00 eenmalig
  • Qaller Plus Smartphone App
    Met onze Smartphone App Qaller Plus kunt u bellen en gebeld worden via internet (WiFi, 2/3/4G) en uitbellen via GSM met meezending van uw zaaknummer. Als u Qaller Plus aanzet bij de instellingen voor een specifieke gebruiker, dan worden per Qaller Plus gebruiker de eenmalige en maandelijkse kosten automatisch in rekening gebracht.

    Hiernaast vindt u de eenmalige en maandelijkse kosten voor uw Qaller Plus.

    Kosten

    • € 4,00 p/mnd
    • € 5,00 eenmalig
  • Faxbox
    Indien u een faxbox heeft aangemaakt, dan worden de eenmalige en maandelijkse kosten automatisch in rekening gebracht.

    Hiernaast vindt u de eenmalige en maandelijkse kosten voor een faxbox.

    Kosten

    • € 1,00 p/mnd
    • € 5,00 eenmalig
  • Keuzemenu
    Indien u een keuzemenu heeft aangemaakt, dan worden de eenmalige en maandelijkse kosten automatisch in rekening gebracht.

    Hiernaast vindt u de eenmalige en maandelijkse kosten voor een keuzemenu.

    Kosten

    • € 1,00 p/mnd
    • € 5,00 eenmalig
  • Wachtrij
    Indien u een wachtrij heeft aangemaakt, dan worden de eenmalige en maandelijkse kosten automatisch in rekening gebracht.

    Hiernaast vindt u de eenmalige en maandelijkse kosten voor een wachtrij.

    Kosten

    • € 1,00 p/mnd
    • € 5,00 eenmalig
  • Gespreksopname

    Indien u gespreksopname heeft aangezet, dan worden de eenmalige en maandelijkse kosten automatisch in rekening gebracht.

    Hieronder vindt u de eenmalige en maandelijkse kosten voor gespreksopname. De getoonde kosten zijn per gebruiker met gespreksopname op basis van de ingestelde bewaarperiode.

    30 dagen

    • € 5,00 p/mnd p/gebruiker
    • € 5,00 eenmalig

    90 dagen

    • € 10,00 p/mnd p/gebruiker
    • € 5,00 eenmalig

    180 dagen

    • € 10,00 p/mnd p/gebruiker
    • € 5,00 eenmalig

    365 dagen

    • € 12,50 p/mnd p/gebruiker
    • € 5,00 eenmalig
  • Operator Panel
    Indien u het Operator Panel heeft geactiveerd, dan worden daarvoor eenmalige en maandelijkse kosten automatisch in rekening gebracht.

    Hiernaast vindt u de eenmalige en maandelijkse kosten voor het Operator Panel.

    Kosten

    • € 25,00 p/mnd
    • € 25,00 eenmalig
  • Gesprekskanaal VoIP Trunk
    Indien u extra spraakkanalen heeft toegevoegd, dan worden de eenmalige en maandelijkse kosten automatisch in rekening gebracht.

    Hiernaast vindt u de eenmalige en maandelijkse kosten voor gesprekskanalen.

    Kosten

    • € 2,50 p/mnd
    • € 0,00 eenmalig
  • VoIP Trunk
    Indien u een VoIP trunk heeft aangemaakt, dan worden per trunk eenmalige en maandelijkse kosten automatisch in rekening gebracht.

    Hiernaast vindt u de eenmalige en maandelijkse kosten voor uw VoIP trunk.

    Kosten

    • € 10,00 p/mnd
    • € 25,00 eenmalig
  • SRTP (versleutelde gesprekken)
    Wilt u voortaan uw gesprekken versleutelen? Dat kan voor € 2,00 per toestelaccount en geldt voor alle toestelaccounts.

    Kosten

    • € 2,00 p/mnd/toestel
    • € 0,00 eenmalig