Nieuw: Bereikbaarheidsmonitor

• Hoe bereikbaar is uw organisatie?
• Wat is het drukste uur en de drukste dag qua telefonie?
• Hoe is de telefoondrukte verdeeld over uren en dagen?
• Welk nummer wordt het meest gebeld?

Belangrijke vragen om de telefonische performance van uw organisatie in kaart te brengen. De Bereikbaarheidsmonitor toont u in één oogopslag alles wat u wilt weten om uw bereikbaarheid te beoordelen.

Management-analyse-indicatoren:
1. alle gesprekken per uur, dag, week; totaal en per nummer
2. aandeel beantwoorde gesprekken, totaal en als percentage
3. totale gesprekstijd en gemiddelde gesprekstijd per uur, dag, week
4. uw piekuur en piekdag: het drukste uur per dag, en piekdag per week

Kortom: de Bereikbaarheidsmonitor is een waardevolle tool om uw bereikbaarheid te beoordelen en te optimaliseren.

Gelijk aan de slag!

U vindt de Bereikbaarheidsmonitor op Simmpl > Rapporten > tab Call Statistics.
Klik door naar de handleiding voor meer informatie:

Ontvang een offerte binnen 1 dag!
  • Kies uw eigen maatwerk-oplossing
  • Callvoip specialistenteam assisteert u!
  • Modern, schaalbaar, gebruiksgemak
  • Bel ons en ervaar het vandaag nog!

Realtime update!

Handig! Het dashboard wordt realtime geupdate. Direct na afloop van een call wordt hij in het overzicht verwerkt. Met een monitor aan de muur van uw callcenter ziet iedereen gelijk de performance van de dag!

Wat kost de Bereikbaarheidsmonitor?

Niets!
Het Bereikbaarheidsmonitord maakt gratis deel uit van de Simmpl telefooncentrale. Gewoon, om het Simmpl te houden.

Voordelen Bereikbaarheidsmonitor

  • Aangenomen gesprekken: u ziet per uur, dag, week hoeveel gesprekken er totaal waren en welk deel daarvan is aangenomen. Dit wordt uitgedrukt in een aantal en een percentage. U kunt de beantwoorde gesprekken bekijken voor het totaal en elke individuele nummer.
  • Gespreksduur: het dashboard toont de gemiddelde duur van gesprekken in de gewenste periode (uur, dag, week) en toont bovendien de totale gespreksduur per uur, dag en week en berekent ook de gemiddelde gespreksduur. Waardevolle stuurinformatie voor het management!
  • Piekuur / piekdag: de managementbalk aan de rechterzijde van het dashboard toont u op welk uur van de dag cq. op welke dag van de week er de meeste telefoondrukte is. Een simpel feit, maar toch waardevol te weten en ook hoe dit zich ontwikkelt in uw activiteitenseizoenen.

Wat is een beantwoord gesprek?

Goede vraag! Elk gesprek dat via een van uw externe nummers binnenkomt is een gesprek.
• Elk gesprek dat door een intern toestel wordt aangenomen wordt gezien als beantwoord.
• Een gesprek dat door uw belplan wordt aangenomen, wordt gezien als niet beantwoord (maar dit kan ook correct zijn).
Het belplan neemt een gesprek aan met een meldtekst, voicemail, hangup of schakelt bv extern door (mobiel, telefonisteservice).


Klik hier voor de handleiding bij de Bereikbaarheidsmonitor

Gratis advies op maat voor uw zakelijke situatie

CallvoipTelefonie is meer dan alleen besparen. Dankzij de uitgebreide online telefooncentrale bent u voortaan nóg beter bereikbaar. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Vraag een gratis offerte aan of laat u adviseren in een vrijblijvend persoonlijk adviesgesprek.

Overtuigd van de mogelijkheden?

  • Forse kostenbesparing
  • Optimale gesprekskwaliteit
  • Modernste online telefooncentrale
  • Alle diensten zijn maandelijks op te zeggen

Ontvang een offerte binnen 1 dag