Ons product aanbod

Altijd bereikbaar zijn

Wij weten als geen ander hoe belangrijk bereikbaarheid is voor ondernemers. Met de modernste online telefooncentrale van Callvoip is dat voor iedereen mogelijk, zowel op uw vaste telefoons als op de mobiel. Benieuwd wat u krijgt?
Meer over Hosted VoIP
Altijd bereikbaar zijn

Razendsnel Internet

Internet is een belangrijke basis voor elke organisatie. Helemaal als u ook nog eens belt via het internet. Naast telefonie bieden wij verschillende internetverbindingen aan. Bent u opzoek naar betere verbinding? Wij bekijken graag de mogelijkheden voor u!
Ik wil een postcodecheck!
Razendsnel Internet

Verschillende integraties

Koppel de online telefooncentrale met uw CRM-pakket, maak gebruik van de Click-to-Dial, bouw zelf een koppeling via onze Realtime API of integreer uw mobiele telefoons met de Vast Mobiel Integratie (Vamos). Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vraag een offerte aan!
Verschillende integraties

Waarom kiezen voor Callvoip?

Callvoip zorgt ervoor dat jij als ondernemer altijd bereikbaar bent. Op kantoor via een vasttoestel of onderweg via je eigen mobiel. Altijd bereikbaar zijn via één en hetzelfde nummer, wel zo handig voor jouw klanten en relaties. Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?

Gratis uitproberen

Elke maand opzegbaar geen lange moeilijke contracten.

Eenvoudige bediening via je eigen beveiligde omgeving.

Zakelijke bereikbaarheid, wat gaat mij dat kosten?

Callvoip weet dat bij elke onderneming de telefoniesituatie anders is en dus een andere oplossing verwacht. Doordat wij al meer dan 10 jaar ervaring hebben met alle branches, kunnen wij u die oplossing bieden. Uw zakelijke bereikbaarheid staat bij ons bovenaan!
Maandelijkse kosten
Basis Abonnement €7.50
Telefoonnummer (1x) €2.00
Toestelaccount (4x) €16.00
Wachtrij (1x) €4.00
Koppeling CRM-pakket (4x) €16.00
Prijzen zijn excl. BTW

Een voorbeeld:

De online telefooncentrale is enorm schaalbaar en bouw je zelf op naar je wensen. Zo heb je precies wat je wenst en betaal je nooit te veel!
Links een organisatie met één telefoonnummer en vier medewerkers. Elke medewerker heeft een eigen toestel en een koppeling met het CRM-pakket nodig. De inkomende oproepen worden opgevangen in een wachtrij.

Bereken het zelf!

Bereikbaar met de technologie van Callvoip

Doe het lekker zelf!

De telefooncentrale is de kracht van Callvoip! U kunt gemakkelijk zelf instellen wat er moet gebeuren als uw bedrijf gebeld wordt. Benieuwd hoe de telefooncentrale werkt?

Probeer de interactieve demo!