Wachtrij (Queue)

Met een wachtrij kunt alle bellers beantwoorden en te woord staan.
Op sommige momenten is het telefonisch erg druk. Wilt u elke beller de verdiende aandacht geven? Dan is een wachtrij de oplossing: fair en professioneel!
De beller wordt begroet en wacht plezierig, met een toon of muziekje, totdat hij zelf aan de beurt is.

Met de Simmpl telefooncentrale is een wachtrij slechts enkele klikken werk.
Bellers weten waar ze aan toe zijn, medewerkers kunnen klanten goed helpen, da’s win-win.

Ontvang een offerte binnen 1 dag!
  • Kies uw eigen maatwerk-oplossing
  • Callvoip specialistenteam assisteert u!
  • Modern, schaalbaar, gebruiksgemak
  • Bel ons en ervaar het vandaag nog!

De voordelen op een rij:

  • Professioneel: toont respect voor klant en medewerker
  • Bedieningsgemak: in enkele ogenblikken ingesteld
  • Flexibel: u kunt medewerkers toevoegen en zelf in-/uitloggen
  • Intelligent: stel in hoe gesprekken over het team worden verdeeld
  • Klantvriendelijk: maximale wachtrijduur instelbaar, met vervolgroute

Waarom een wachtrij?

Op momenten van piekdrukte is het handig als de telefooncentrale zelf het gesprek kan aannemen. Een wachtrij (ook wel Queue genoemd) biedt deze mogelijkheid.
U begroet de beller met een zelf te plaatsen welkomsttekst gevolgd door wachtmuziek. Komt er een medewerker (queue agent) vrij, dan wordt het gesprek automatisch doorverbonden. Uw beller weet waar hij aan toe is, medewerkers kunnen klanten hun aandacht geven. Geen stress.
Simmpl biedt veel controle over hoe inkomende gesprekken worden verwerkt.
Ook kunt u een maximale wachttijd instellen eindeloos wachten te voorkomen.

Wat zijn de kosten?

Wachtrij / Queue

  • €4,00 p/mnd
  • €5,00 eenmalig


Eenvoudig te bedienen!

Wachtrij

Wachtrij

Basis telefonieabonnement

Een wachtrij is een uitbreiding van uw telefonieabonnement.
Stel zelf uw abonnement samen en breid uw oplossing naar wens op elk moment uit met krachtige CallvoipPower-features.

Altijd een CallvoipTelefonie-abonnement op maat:

Telefooncentrale

  • Online beheer
  • Wachtrij
  • Keuzemenu

Telefoonnummers

  • Alle regio’s + 085
  • Internationaal
  • Meenemen

Toestelaccounts

  • Flexibel bellen
  • Onbeperkt bellen
  • VoIP Trunk

Gratis advies op maat voor uw zakelijke situatie

CallvoipTelefonie is meer dan alleen besparen. Dankzij de uitgebreide online telefooncentrale bent u voortaan nóg beter bereikbaar. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Vraag een gratis offerte aan of laat u adviseren in een vrijblijvend persoonlijk adviesgesprek.

Overtuigd van de mogelijkheden?

  • Forse kostenbesparing
  • Optimale gesprekskwaliteit
  • Modernste online telefooncentrale
  • Alle diensten zijn maandelijks op te zeggen

Ontvang een offerte binnen 1 dag