Wachtrij (Queue) voor uw telefonie

Heeft u veel inkomend verkeer of wenst u een professionele uitstraling? U heeft al een wachtrij vanaf €4,- per maand. Met een wachtrij kunt alle bellers beantwoorden en te woord staan. De beller wordt bijvoorbeeld begroet met een meldtekst en vervolgens in de wachtgezet. Tijdens deze wachtperiode hoort de beller een toon of wachtmuziek totdat hij/zij zelf aan de beurt is.

Bepaal zelf de rinkelvolgorde en wachtmuziek. Voeg externe nummers toe en bekijk de statistieken. Met de Simmpl telefooncentrale is een wachtrij slechts enkele klikken werk.

Ontvang een offerte binnen 1 dag!
  • Kies uw eigen maatwerk-oplossing
  • Callvoip specialistenteam assisteert u!
  • Modern, schaalbaar, gebruiksgemak
  • Bel ons en ervaar het vandaag nog!

De voordelen van de wachtrij:

  • Professioneel: voorzie de wachtrij van meldteksten en wachtmuziek
  • Bedieningsgemak: in enkele ogenblikken ingesteld
  • Flexibel: u kunt medewerkers toevoegen en zelf in-/uitloggen
  • Intelligent: stel in hoe gesprekken over het team worden verdeeld
  • Klantvriendelijk: maximale wachtrijduur instelbaar, met vervolgroute
  • Inzichtelijk: Bekijk in de statistieken de wachttijd, gespreksduur en meer.

Waarom een wachtrij?

Op momenten van drukte is het handig als de telefooncentrale zelf het gesprek kan aannemen. Een wachtrij (ook wel Queue genoemd) biedt deze mogelijkheid.
U begroet de beller met een zelf te plaatsen welkomsttekst gevolgd door wachtmuziek. Komt er een medewerker (queue agent) vrij, dan wordt het gesprek doorverbonden. U stelt zelf in hoe lang de beller maximaal wacht. Mocht het bijvoorbeeld te lang duren, dan kunt u de beller doorschakelen naar een volgende stap in uw belplan (bijv. voicemailbox).
Simmpl biedt veel controle over hoe inkomende gesprekken worden verwerkt.
Dankzij de de geavanceerde wachtrijstatistieken ziet u snel wanneer u de meeste belletjes krijgt en hoe lang de beller gemiddeld in de wacht staat. Met deze gegevens kunt u uw wachtrij en/of belroute optimaliseren.

Wat zijn de kosten?

Wachtrij / Queue

  • €4,00 p/mnd
  • €5,00 eenmalig


Eenvoudig te bedienen!

Wachtrij

Overzicht Hosted VoIP functionaliteiten – Dit krijgt u bij CallvoipTelefonie:

Wachtrij

Wachtrij
Veel inkomende gesprekken? Beantwoord ze allemaal met een wachtrij.

Keuzemenu

Keuzemenu
Iedere beller direct met de juiste afdeling verbinden.

Voicemailbox

Voicemailbox
Ontvang ingesproken voicemails automatisch in uw email.

Faxbox

Faxbox
Digitaal faxen ontvangen en versturen zonder faxapparaat.

Doorverbinden

Doorverbinden
Verbind door naar een intern- of extern nummer

Omleiding

Omleiding
Met één druk op de knop een doorschakeling activeren.

Tijdsconditie

Tijdscondities
Stel uw openingstijden eenvoudig in en zorg dat u optimaal bereikbaar bent.

Belgroepen

Belgroepen
Bepaal welke telefoons moeten rinkelen en in welke volgorde.

Meldtekst

Meldtekst
Professionaliseer uw telefooncentrale met meldteksten.

Prefix

Prefix
Stuur een geschreven tekst naar uw toestellen.

Qaller

Qaller
Beheer de centrale en bel met uw mobiele telefoon.

Gratis advies op maat voor uw zakelijke situatie

CallvoipTelefonie is meer dan alleen besparen. Dankzij de uitgebreide online telefooncentrale bent u voortaan nóg beter bereikbaar. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Vraag een gratis offerte aan of laat u adviseren in een vrijblijvend persoonlijk adviesgesprek.

Overtuigd van de mogelijkheden?

  • Forse kostenbesparing
  • Optimale gesprekskwaliteit
  • Modernste online telefooncentrale
  • Alle diensten zijn maandelijks op te zeggen

Ontvang een offerte binnen 1 dag