Keuzemenu (IVR)

Met een keuzemenu begeleidt u de bellers direct naar de juiste medewerker of afdeling.
Professioneel, plezierig voor uw klant, efficiënt (door minder doorverbinden) en kortere gesprekken.
Ook straalt u met een keuzemenu professionaliteit uit. Uw telefooncentrale voegt waarde toe!

De Simmpl online telefooncentrale biedt een onovertroffen gebruiksgemak in het maken en aanpassen van uw belplannen in de telefooncentrale. Dankzij drag-and-drop doet u dit als niet-techneut voortaan eenvoudig zelf!

Ontvang een offerte binnen 1 dag!
  • Kies uw eigen maatwerk-oplossing
  • Callvoip specialistenteam assisteert u!
  • Modern, schaalbaar, gebruiksgemak
  • Bel ons en ervaar het vandaag nog!

De voordelen van een keuzemenu

  • Bedieningsgemak: bouw, bedien en wijzig alles eenvoudig zelf, online!
  • Doeltreffend: verbeter de bereikbaarheid van uw organisatie
  • Efficiënt: minder doorverbinden, kortere telefoontijden, tijdswinst!
  • Klanttevredenheid: bellers komen gelijk bij de juiste expert/afdeling uit
  • Professionaliteit: kom over als een professionele organisatie

Waarom een keuzemenu?

Een telefonisch keuzemenu of IVR (Interactive Voice Respons systeem) geeft bellers een keuzemogelijkheid om gelijk naar de juiste afdeling/medewerker te gaan.
Dit geeft een professionele indruk aan de beller. Bellers krijgen direct de juiste afdeling aan de lijn en waarderen dat. De telefoontijd is korter en er wordt minder doorverbonden: dit verhoogt de efficiëntie.

U kunt de beller gelijk doorsturen naar een keuzemenu of als er niet wordt aangenomen. U heeft dit allemaal zelf in de hand. In een keuzemenu kunt u ook verschillende submenu’s toevoegen.
Hiermee creëert uw meer keuzemogelijkheden. Handig als een afdeling meer collega’s omvat of als een een keuzemenu wenst met meerdere meldteksten die antwoord geven op vragen.

Abonnementskosten

Keuzemenu / IVR

  • €4,00 p/mnd
  • €5,00 eenmalig


Eenvoudig in te richten!

Keuzemenu

Keuzemenu

Overzicht Hosted VoIP functionaliteiten – Dit krijgt u bij CallvoipTelefonie:

Wachtrij

Wachtrij
Veel inkomende gesprekken? Beantwoord ze allemaal met een wachtrij.

Keuzemenu

Keuzemenu
Iedere beller direct met de juiste afdeling verbinden.

Voicemailbox

Voicemailbox
Ontvang ingesproken voicemails automatisch in uw email.

Faxbox

Faxbox
Digitaal faxen ontvangen en versturen zonder faxapparaat.

Doorverbinden

Doorverbinden
Verbind door naar een intern- of extern nummer

Omleiding

Omleiding
Met één druk op de knop een doorschakeling activeren.

Tijdsconditie

Tijdscondities
Stel uw openingstijden eenvoudig in en zorg dat u optimaal bereikbaar bent.

Belgroepen

Belgroepen
Bepaal welke telefoons moeten rinkelen en in welke volgorde.

Meldtekst

Meldtekst
Professionaliseer uw telefooncentrale met meldteksten.

Prefix

Prefix
Stuur een geschreven tekst naar uw toestellen.

Qaller

Qaller
Beheer de centrale en bel met uw mobiele telefoon.