Gespreksopname (Call Recording)

Met gespreksopname kunt u uw telefoongesprekken opnemen en terugluisteren.
De gespreksopnamefunctie kunt u zelf per gebruiker in- en uitschakelen. U kunt kiezen of alle gesprekken worden opgenomen of dat u de opname tijdens een gesprek aan- en uitzet.
Opgenomen telefoongesprekken kunt u beluisteren en downloaden op de telefooncentrale.

Gespreksopname biedt uitkomst voor specifieke sectoren en is een uitstekend instrument voor training en opleiding!

Ontvang een offerte binnen 1 dag!
  • Kies uw eigen maatwerk-oplossing
  • Callvoip specialistenteam assisteert u!
  • Modern, schaalbaar, gebruiksgemak
  • Bel ons en ervaar het vandaag nog!

De voordelen op een rij:

  • Training: Ideaal voor trainingsdoeleinden
  • Bevestiging : van contractuele afspraken
  • Klanttevredenheid: Controle van klanttevredenheid

Waarom gespreksopname?

Veel gesprekken zijn het waard, uit oogpunt van belang of diversiteit van inhoud, om nog eens terug te kunnen luisteren. Of het nu voor training, verdere uitwerking, begeleiding of het nakomen van overeengekomen mondelinge afspraken gaat: is het niet ideaal als u deze mogelijkheid heeft?
De Simmpl-telefooncentrale biedt gespreksopname met één druk op de knop: zet opname aan, bepaal het aantal bewaar-dagen (30, 90, 180 of 365), en klaar. Gesprekken worden opgenomen, u kunt ze terugluisteren en downloaden.

Handige toepassing van de gespreksopname functie zijn het kunnen trainen en coachen van (nieuwe) collega’s. In sommige bedrijfstakken is gespreksopname een vereiste of pré. In verkoopomgevingen kan het wenselijk zijn om tijdens salesgesprekken mondelinge afspraken/overeenkomsten op te nemen. Mocht er dan later een discussie ontstaan, dan kunt u aan de hand van de opgenomen gesprekken aantonen wat er afgesproken is. Ook tijdens conference-gesprekken is gespreksopname ook een uitkomst: zo kunnen alle deelnemers van deze meeting, maar ook niet-deelnemers, het gesprek later nog eens terugluisteren.

Ofwel: dankzij deze functionaliteit maakt u uw werk een stuk efficiënter en voorkomt u eenvoudig misverstanden.

Abonnementskosten

Gespreksopname wordt berekend op het aantal gebruikers en op basis van de ingestelde bewaarperiode.

30 dagen bewaren

  • €5,00 p/mnd per gebruiker
  • €5,00 eenmalig


90 dagen bewaren

  • €10,00 p/mnd per gebruiker
  • €5,00 eenmalig


180 dagen bewaren

  • €10,00 p/mnd per gebruiker
  • €5,00 eenmalig


365 dagen bewaren

  • €12,50 p/mnd per gebruiker
  • €5,00 eenmalig


Basis telefonieabonnement

Gespreksopname / Call Recording is een uitbreiding van uw telefonieabonnement. Bent u opzoek naar een overzicht met alle basisfunctionaliteiten? Klik dan hier.
Stel zelf uw abonnement samen en breid uw oplossing naar wens op elk moment uit met krachtige CallvoipPower-features.

Altijd een CallvoipTelefonie-abonnement op maat:

Telefooncentrale

  • Online beheer
  • Wachtrij/Queue
  • Keuzemenu/IVR

Telefoonnummers

  • Alle regio’s + 085
  • Internationaal
  • Meenemen

Toestelaccounts

  • Flexibel bellen
  • Onbeperkt bellen
  • VoIP Trunk

Gratis advies op maat voor uw zakelijke situatie

CallvoipTelefonie is meer dan alleen besparen. Dankzij de uitgebreide online telefooncentrale bent u voortaan nóg beter bereikbaar. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Vraag een gratis offerte aan of laat u adviseren in een vrijblijvend persoonlijk adviesgesprek.

Overtuigd van de mogelijkheden?

  • Forse kostenbesparing
  • Optimale gesprekskwaliteit
  • Modernste online telefooncentrale
  • Alle diensten zijn maandelijks op te zeggen

Ontvang een offerte binnen 1 dag